Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku
Nasze przedszkole działa od 1989 roku.
Zapewniamy bezpieczeństwo i rozwój wszystkim naczym uczniom.
Każde dziecko czuje się u nas kochane i szczęśliwe.
Kierujemy się dobrem dziecka, aby było szczęśliwe oraz pomagamy rodzicom w wychowaniu.
Nasze nauczycielki mają odpowiednie wykształcenie i cały czas się uczą.
Pracownicy przedszkola są mili i uprzejmi.
Uczymy dzieci tego, co zaleca Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu.
Stosujemy nowe metody pracy z dziećmi.
Dzieci mają różne zajęcia, mogą też bawić się i uczyć na różne sposoby.
Przy głównym wejściu do przedszkola jest tablica z informacjami dla rodziców oraz pracami plastycznymi dzieci.
Wygląd przedszkola zmienia się przy różnych okazjach i porach roku.
Pracujemy też według własnych programów i planów.
Za udział w różnych konkursach dzieci otrzymują dyplomy i nagrody książkowe.
Ważna dla nas jest współpraca z rodzicami.
Rodzice i dzieci mogą brać udział w zajęciach i spotkaniach, które pomagają poznać przedszkole przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Rodzice mogą brać udział w wycieczkach.
Dla rodziców odbywają się też zebrania oraz spotkania pojedyncze z nauczycielem.
Przedszkole nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku 
